Splošni pogoji spletne trgovine Clean Plus so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino Clean Plus (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Clean Plus D.o.o., Jermanka 4, 4260 Bled, davčna številka: SI88198383, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Clean Plus).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Clean Plus, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Clean Plus in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa v trgovini podjetja Clean Plus.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na lokaciji podjetja Clean Plus.
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Clean Plus prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Clean Plus, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Clean Plus pa postane član Clean Plus. Tako gost kot član Clean Plus (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Clean Plus.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član Clean Plus pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Clean Plus nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@cleanplus.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena v najkrajšem možnem času, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Dostopnost informacij
Clean Plus se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju Clean Plus (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Clean Plus pogosto ažurira in spreminja.
Oznake izdelkov
- Izdelek z oznako “Novo”je na novo dodan izdelek v ponudbo Clean Plus. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
- Izdelek z oznako “Rok dobave ni znan”trenutno ni dobavljiv, kar pomeni, da izdelka ni na zalogi.
- Izdelek z oznako “Prodajni hit”je izdelek, ki beleži večji pozitiven odziv kupcev in je med najbolj prodajanimi izdelki.
- Artiklu z oznako “Priporočamo”Clean Plusov strokovnjak zaradi lastnosti izdelka ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in Clean Plus zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Clean Plusom in kupcem je v spletni trgovini Clean Plus sklenjena v trenutku, ko Clean Plus kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od trenutka potrditve prejema naročila so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Clean Plus kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Clean Plus.
Načini plačila
Clean Plus omogoča plačilo s kreditnimi in plačilnimi karticami, plačilo z gotovino po povzetju ali osebnem prevzemu, s plačilom prek PayPal in plačilo po predračunu.
Kreditne in plačilne kartice prek spleta:
Plačate lahko s kreditnimi karticami MasterCard in Visa ter plačilno kartico Maestro. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, tako, da so podatki o vaši kreditni kartici zaščiteni.
Gotovina:
Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga.
Predračun:
Ustvari se predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa ter sklicna številka. Plačate po predračunu na transakcijski račun podjetja Clean Plus (po plačilu lahko to potrdite preko e-naslova info@cleanplus.si. Pri plačilu bodite pozorni na vpis prave sklicne številke.
Nobeden izmed načinov plačila ne spremeni cene izdelka oz. skupnega zneska na računu.
Izdaja računa
Clean Plus po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun skupaj z izdelkom v natisnjeni obliki.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Clean Plus si prizadeva zagotavljati ažurne in točne podatke, kljub temu se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Clean Plus kupcu omogočil odstop od nakupa.
V primeru popusta se praviloma več popustov med seboj ne seštevajo.
Vplačana sredstva po darilnih bonih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
- po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Clean Plus.
Postopek obveščanja o nakupu
1. Clean Plus naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Clean Plus so na spletni strani Clean Plus vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Clean Plus naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Clean Plus lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Izdelki Clean Plus se dostavljajo v roku 24 ur od naročila, če so bila ta izdana v času od ponedeljka do četrtka do 13.00 ure, razen v primeru praznikov in zakonsko prostih dni.
2. Prevzem naročila
Clean Plus v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Clean Plus v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov info@cleanplus.si V primeru, da je naročilo že odpremljeno, preklic naročila ni več možen.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe. Ob oddajanju naročila izberite opcijo račun na podjetje, izpolnite potrebne podatke in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.
Spletna trgovina Clean Plus pravnim osebam omogoča s kreditnimi in plačilnimi karticami, plačilo z gotovino po povzetju ali osebnem prevzemu, s plačilom prek PayPal in plačilo po predračunu*.
*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik prevzame izdelek ali ga prevzame namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih izdelkov iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik prevzame zadnji izdelek ali ga prevzame namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@cleanplus.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Jermanka 4, 4260 Bled ali ga osebno prinese na navedeni naslov.
Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru:
- izdelka, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe,
- izdelka, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Stvarna napaka
Za stvarno napako se šteje, kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost izdelka?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Prevzem izdelkov, vrnjenih iz naslova stvarne napake
Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na naslovu podjetja ali v primeru, da ga je poslal po pošti, mu bo izdelek vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Dostava
Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije je INTEREUROPA, in sicer v svojem delovnem času. Clean Plus si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Pri nakupu nad 50 EUR je dostava brezplačna. Pri nakupu do 50 € vam bomo zaračunali dostavo v višini 4,50 EUR. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Večina izdelkov bo dobavljena v roku od 1 do 5 delovnih dni od naročila oz. od plačila predračuna (predračun). Dostava je lahko tudi brezplačna za vse vrednosti nakupa, v kolikor je tako navedeno na spletni strani.
Izdelki Clean Plus se dostavljajo v roku 24 ur od naročila, če so bila ta izdana v času od ponedeljka do četrtka do 13.00 ure, razen v primeru praznikov in zakonsko prostih dni.
Varnost
Clean Plus uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Clean Plus v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Varovanje osebnih podatkov
Clean Plus se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Clean Plus za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Clean Plus: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, arhiv komunikacije z Clean Plus. Clean Plus navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Za goste Clean Plus hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Clean Plus: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Clean Plus. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Clean Plus bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Clean Plus bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj Clean Plus bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Clean Plus izrecno spoštoval.
Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Clean Plus omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Clean Plus pregleda. Clean Plus ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Clean Plus ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Clean Plus dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Clean Plus ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Clean Plus, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Clean Plus.
Omejitev odgovornosti
Clean Plus se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Clean Plus ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Clean Plus kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
Clean Plus ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Clean Plus mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Clean Plus ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Clean Plus ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Clean Plus v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Clean Plus spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Clean Plus se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Clean Plus lahko poveže telefonsko po elektronski pošti na info@cleanplus.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Clean Plus si prizadeva po svojih najboljšim močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumne rešitve spora ni možno doseči, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem pristojno Okrožno sodišče v Kranju.